Alle systemen zijn operationeel

Incidenten

zondag 15 november 2020

Geen incidenten gemeld

zaterdag 14 november 2020

Geen incidenten gemeld

vrijdag 13 november 2020

Wijkcentrales Storing wijkcentrale Heesch-1B

Als gevolg van een storing in de wijkcentrale Heesch-1b kunt u in Heesch momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met uw internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van Canal Digitaal via ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

  • Er was een module defect in de stroomvoorziening van de wijkcentrale. Deze is vervangen en alles is weer operationeel.

  • Het lijkt erop dat er problemen zijn met de UPS/stroomtoevoer in de wijkcentrale. Een monteur namens E-Fiber is onderweg.

  • Netwerkregio's Tijdelijke storing diensten in Brabant

    Door onopgemerkt onderhoud is er een tijdelijke onderbreking geweest van de diensten in Brabant. Voor IPTV heeft deze storing zich voorgedaan tussen 0.00 en 0.40 en voor de overige diensten tussen 0.00 en 0.20. Als remedie is het verkeer tijdelijk over een andere verbinding gerouteerd richting Brabant.

    Onze excuses voor het eventuele ongemak.

    donderdag 12 november 2020

    Geen incidenten gemeld

    woensdag 11 november 2020

    Geen incidenten gemeld

    dinsdag 10 november 2020

    Wijkcentrales Switch onbereikbaar omgeving Enschede Weegschaalstraat

    In de wijkcentrale in Enschede, omgeving Weegschaalstraat, is één van de switches onbereikbaar geworden. Onze monteur is onderweg om het probleem te onderzoeken. De verwachte oplostijd is 8.00.

  • Dit probleem is om 8.05 opgelost.

  • maandag 9 november 2020

    Geen incidenten gemeld

    zondag 8 november 2020

    Core netwerk Storing core router en AMS-IX

    Het lijkt erop dat één van de core routers sinds ongeveer 20.00 onstabiel is geraakt, nadat AMS-IX eerder op de avond getroffen werd door meerdere storingen. Dit probleem is in onderzoek.

  • De onstabiliteit in de core router is opgelost na een reboot. De downtime is ongeveer 5 minuten geweest. Wederom onze excuses voor eventueel ongemak.

  • De router zal straks om 0.30 (dus van 8 op 9 november) worden gereboot. Hierdoor zal tijdelijk het verkeer voor klanten op de netwerken van Glasvezel de Wolden, Glasvezel Zuidenveld, Renet en KPN geen internetverbinding meer hebben. Naar verwachting zal de reboot 5 tot 10 minuten duren.